Кәсіптік бағдар беру жұмысы – “Автопортрет” ойыны

Кәсіптік бағдар беру ойынының мақсаты ойыншылардың әртүрлі кәсіптердегі адамдардың сыртқы сипаттамалары мен бейнелерін байланыстыру қабілетін арттыру болды. Сабақ басында оқушылармен мамандық таңдау бойынша әңгімелесті, оқушылар кім болғысы келетінін айтты. Кейбір жетінші сынып оқушылары мамандық туралы енді ойлана бастады, кейбірі мүлдем ойланған еме . Ойын жаттығуы шеңберде өткізілді, қатысушылар таза қағаз алды, әркім өзінің автопортретін жасау керек.

Сурет парақтың ортасында, тек бет әлпетін салу керек. Параққа оқушының аты-жөні жазылмайды. Содан кейін барлық парақтар араласады. Ойыншыларға парақшалар кездейсоқ ретпен таратылады, онда олар суретке сәйкес келетін мамандықты артқы жағына жазады. Сонымен, барлық парақтар шеңберден өткенше дейін таратылады.

Ойын соңында оқушылардың әрқайсысы өз автопортретін алып, сыныптастары көрсеткен кәсіптер тізімімен танысады. Сондай-ақ, оқушылармен бірге педагог-кәсіби бағдаршы да ойынға қатысты. Өте қызықты және жанды болды, балалар мамандықтар тізімін үлкен қуанышпен оқыды. Балалардың бірі таң қалды, ал 2 оқушы қалаған мамандығымен сәйкес келді. Бұл ойында әр сурет-бұл өз идеясына қатысушылардың өзіндік проекциясы, ал суреттердің кәсіптермен әзіл – қалжыңмен байланысы-Бұл кәсіпқойдың бейнесін түсінудің тағы бір қадамы. Балалардың әрқайсысы ойыннан жағымды эмоциялар алды.

#біртұтас_тәрбие